مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 25 فروردین 1401 ساعت 13:222022-04-14اقتصادي

فعالیت 7 کاریابی غیردولتی در شهرستان اردبیل


مدیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی شهرستان اردبیل گفت: در حال حاضر 7 کاریابی غیردولتی در شهرستان اردبیل فعال هستند.

- ایسنا/اردبیل مدیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی شهرستان اردبیل گفت: در حال حاضر 7 کاریابی غیردولتی در شهرستان اردبیل فعال هستند.

اصغر مناف زاده در گفت وگو با ایسنا اظهار کرد: کارجویان می توانند با مراجعه به سایت اداره کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی از محل و آدرس کاریابی ها مطلع شوند.

وی از کارجویان خواست مراقب کلاهبرداری های افراد سودجو در زمینه کاریابی باشند و هرگونه مورد مشکوک را به شماره تماس های 33740019 و 33740022 اطلاع دهند.

مدیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی شهرستان اردبیل اضافه کرد: توجیه و اطلاع رسانی کمی، کیفی و ماهیت و شرایط فرصت های شغلی قبل از معرفی کارجویان به فرصت های شغلی باید توسط مدیران کاریابی های غیردولتی شهرستان اردبیل انجام شود.

مناف زاده با اشاره به ضرورت توجه جدی مدیران کاریابی های غیردولتی شهرستان اردبیل در معرفی کارجویان به فرصت های شغلی اعلامی تصریح کرد: در صورت عدم توجه مدیران کاریابی های غیردولتی به این موضوع و اعتراض کارجویان طبق مقررات با آنها برخورد خواهد شد.

وی از تمامی کارجویان خواست توجیه کمی و کیفی قبل از معرفی به فرصت های شغلی را به عنوان یک مطالبه به حق از مدیران کاریابی ها بخواهند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

فعالیت 7 کاریابی غیردولتی در شهرستان اردبیل

فعالیت 7 کاریابی غیردولتی در شهرستان اردبیل