مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 25 فروردین 1401 ساعت 13:172022-04-14اقتصادي

اجرای 22 پروژه محرومیت زدایی با اعتبار 10 میلیارد تومان در نیر


سال گذشته در شهرستان نیر 22 پروژه محرومیت زدایی با هزینه کرد 10 میلیارد تومان توسط بسیج سازندگی، گروه های جهادی و خیرین سال گذشته اجرایی شد.

- نیر- فرمانده سپاه شهرستان نیر گفت: سال گذشته در شهرستان نیر 22 پروژه محرومیت زدایی با هزینه کرد 10 میلیارد تومان توسط بسیج سازندگی، گروه های جهادی و خیران اجرایی شد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، محرم بنیادی ظهر پنجشنبه در جلسه ستاد کارگروه بسیج سازندگی شهرستان نیر در محل فرمانداری این شهرستان اظهار کرد: 64 گروه جهادی در شهرستان نیر سازماندهی شده اند که در قالب محرومیت زدایی، اردوهای جهادی، حرکت جهادی در بحران ها و طرح جهاد روشنایی خدمات رسانی می کنند.

وی تصریح کرد: به برکت فرهنگ دینی و انقلابی حاکم در کشور، جوانان در امر خدمت رسانی به محرومان پیشتاز هستند و از یکدیگر سبقت می گیرند و امروز این روحیه ایثار و جهاد در گام دوم انقلاب باید تقویت شود.

فرمانده سپاه شهرستان نیر گفت: تحقق عدالت و پیشرفت همه جانبه از شعارهای اصلی انقلاب است و گروه های جهادی در این راستا حرکتی سریع داشته و در همه میدان های خدمت رسانی حضوری فعال و البته گمنامانه دارند.

بنیادی با اشاره به برنامه های بسیج نیر در راستای تحقق شعار سال افزود: در سال جاری با توجه به شعار سال مبنی بر تولید، دانش بنیان و اشتغال آفرین برنامه ریز


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اجرای 22 پروژه محرومیت زدایی با اعتبار 10 میلیارد تومان در نیر

اجرای 22 پروژه محرومیت زدایی با اعتبار 10 میلیارد تومان در نیر