مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 25 فروردین 1401 ساعت 12:522022-04-14اقتصادي

زنگ هشدار وضعیت منابع آبی شبکه های آبیاری مغان به صدا درآمد


مدیرعامل شرکت بهره برداری مغان گفت: کاهش شدید بارندگی و کمبود منابع آبی در سد های بالادست، وضعیت منابع آبی شبکه های آبیاری و زهکشی مغان را به مرحله هشدار رسانده است.

- ، نورالدین وثوقی ظهر پنجشنبه در نشست با روابط عمومی منابع آب و شرکت بهره برداری مغان اظهار کرد: وضعیت منابع آبی شبکه های آبیاری مغان نسبت به سال های گذشته با کاهش شدید مواجه است و لازم است کشاورزان و زارعین از این موضوع آگاه شوند.

وی بر فعال سازی روابط عمومی و استفاده از ظرفیت فضای مجازی، ائمه جمعه و جماعات برای رساندن پیام هشدار کاهش منابع آبی به زارعین تاکید کرد و گفت: متأسفانه وضعیت آب در مخزن سدهای بالادست ارس در مرز هشدار است، بنابر این از کشاورزان درخواست داریم که نسبت به این مساله اهتمام جدی داشته باشند و با رعایت نوبت بندی و مصرف بهینه آب، همکاری لازم را با عوامل توزیع آب داشته باشند.

مدیرعامل شرکت بهره برداری مغان بیان کرد: تدوین و اجرای برنامه های مدیریت خشکسالی با بهره گیری از تمامی توان و امکانات و تجارب سنوات گذشته در حال انجام است و باید توزیع عادلانه آب در مناطق مختلف شبکه آبیاری و زهکشی مغان و اجرای برنامه مدیریت خشکسالی مورد توجه باشد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

زنگ هشدار وضعیت منابع آبی شبکه های آبیاری مغان به صدا درآمد

زنگ هشدار وضعیت منابع آبی شبکه های آبیاری مغان به صدا درآمد