مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 25 فروردین 1401 ساعت 12:472022-04-14اقتصادي

شناسایی 60 واحد مستعد فعالیت های دانش بنیان در سمنان


مدیرعامل شرکت شهرک های صنعتی استان سمنان از شناسایی 60 واحد مستعد فعالیت های دانش بنیان در شهرک ها و نواحی صنعتی این استان خبر داد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از سمنان، محمدرضا باقری مدیرعامل شرکت شهرک های صنعتی استان سمنان ظهر امروز در بازدید از شماری از واحدهای صنعتی استان اظهار کرد: یک هزار و 137 واحد صنعتی در شهرک ها و نواحی صنعتی استان سمنان فعال هستند و از این تعداد، 368 واحد صنعتی در شهرک صنعتی سمنان مستقر است.

وی تصریح کرد: یک هزار و 945 طرح صنعتی در شهرک ها و نواحی صنعتی استان سمنان و 472 طرح صنعتی در شهرک صنعتی سمنان در دست اجراست.

مدیرعامل شرکت شهرک های صنعتی استان سمنان بیان کرد: 38 واحد دانش بینان و فناور در شهرک ها و نواحی صنعتی استان سمنان فعالیت دارند و 60 واحد مستعد دانش بنیان شدن در این مناطق شناسایی شده است.

باقری تصریح کرد: ساختمان مرکز کسب وکار با 14 هزار و 400 مترمربع و پنج هزار و 900 مترمربع زیربنا شامل محل استقرار مشاوران، سالن همایش، نمایشگاه دائمی، کتابخانه و .

است.

وی گفت: سامان دهی برای ارائه خدمات مؤثر و موردنیاز، کمک به جهت دهی مراکز پژوهشی مرتبط با مراکز به سوی تحقیق در رشته های موردنیاز و.

از اهداف مرکز کسب وکار است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

شناسایی 60 واحد مستعد فعالیت های دانش بنیان در سمنان

شناسایی 60 واحد مستعد فعالیت های دانش بنیان در سمنان