مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 25 فروردین 1401 ساعت 12:422022-04-14حوادث

انهدام باند مواد مخدر در کرمانشاه/ 300 کیلوگرم تریاک کشف شد


فرمانده انتظامی استان کرمانشاه، از انهدام یک باند توزیع مواد مخدر توسط پلیس و کشف 300 کیلوگرم تریاک در شهر کرمانشاه خبر داد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از کرمانشاه، سردار علی اکبر جاویدان فرمانده انتظامی استان کرمانشاه امروز در جمع اصحاب رسانه، اظهار کرد: پس از اطلاع ماموران پلیس مبارزه با مواد مخدر استان مبنی بر فعالیت یک باند و اینکه قصد انتقال مقدار قابل توجهی تریاک از استان های شرقی به کرمانشاه در پوشش بار تره بار را دارند، رسیدگی به موضوع در دستور کار قرار گرفت.

وی ادامه داد: ماموران با انجام کارهای اطلاعاتی موفق به شناسایی مسیر تردد کامیون حامل مواد مخدر شده و پس از مدتی تعقیب و مراقبت نامحسوس در ابتدای شهر کرمانشاه آن را توقیف و بازرسی های لازم را به عمل آوردند.

سردار جاویدان تصریح کرد: در بازرسی های صورت گرفته 300 کیلوگرم تریاک که به صورت ماهرانه ای در پوشش بار تره بار مخفی و جاساز شده بود، کشف شد.

رییس پلیس استان کرمانشاه همچنین با اشاره به کشف یک قبضه کلت کمری و 4 عدد فشنگ از داخل خودرو، گفت: راننده کامیون نیز دستگیر و پس از تشکیل پرونده به مراجع قضایی معرفی شد.

وی همچنین از تلاش برای شناسایی و دستگیری دیگر عوامل مرتبط با این باند خبر داد و گفت: پلیس کرمانشاه برخورد با قاچاقچیان مواد مخدر را همواره در دستور کار داشت


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

انهدام باند مواد مخدر در کرمانشاه/ 300 کیلوگرم تریاک کشف شد

انهدام باند مواد مخدر در کرمانشاه/ 300 کیلوگرم تریاک کشف شد