مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 25 فروردین 1401 ساعت 12:422022-04-14سياسي

برخی پروژه های نیمه تمام قم منتظر حکم دادستانی تهران است


تلاش می شود پروژه های نیمه تمام شهرداری در بازه زمانی مشخص به پایان برسد اما پروژه های نیمه تمامی هم در قم وجود دارد که منتظر حکم دادستانی تهران است.

- ، حسین اسلامی در دیدار با حجت الاسلام ذوالنور نماینده مردم قم در مجلس شورای اسلامی، به مشکلات اجرای طرح ها و پروژه های شهری اشاره کرد و اظهار داشت: بخش مهمی از عواملی که مانع اجرای به موقع پروژه های شهری می شود خارج از قدرت مدیریت شهری است.

وی اعمال تخفیف عوارض را کمکی به مردم دانست و افزود: تلاش داریم با تخفیف های مناسبتی بتوانیم کمکی به مردم کرده و تخفیف 30 درصدی را برای عوارض ساختمانی برای سال جاری در نظر بگیریم تا افزایش قیمت ها فشار کمتری به مردم بیاورد.

رییس شورای اسلامی شهر قم، مهم ترین اولویت مجموعه مدیریت شهری را در سال 1401 اتمام پروژه های نیمه تمام اعلام کرد و گفت: باید پروژه های نیمه تمام در اولویت قرار گرفته تا علاوه بر بهبود سیما و منظر شهری، مشکلات مردم در محدوده اجرای پروژه ها نیز حل شود.

وی مشکلات حقوقی بعضی از پروژه ها مانند پروژه شهید کاظمی را مطرح و ابراز کرد: پروژه هایی در قم نیمه تمام مانده که منتظر حکم دادستانی تهران است و حتی مدیریت شهری اعلام آمادگی برای خریداری زمین ها را نیز داشته و منتظر اعلام مزایده بوده تا پروژه ها را به اتمام برسانیم اما هنوز هیچ


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

برخی پروژه های نیمه تمام قم منتظر حکم دادستانی تهران است

برخی پروژه های نیمه تمام قم منتظر حکم دادستانی تهران است