مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 25 فروردین 1401 ساعت 12:072022-04-14سياسي

سرپرست جدید اداره کل حفاظت محیط زیست البرز منصوب شد


طی مراسمی با حضور معاون توسعه مدیریت، حقوقی و امور مجلس سازمان حفاظت محیط زیست از خدمات فردین حکیمی تقدیر و مجید درگی به عنوان سرپرست اداره کل حفاظت محیط زیست استان البرز معرفی شد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر ، دانشیان معاون توسعه مدیریت، حقوقی و امور مجلس سازمان حفاظت محیط زیست در مراسم معارفه گفت: سازمان حفاظت محیط زیست برنامه ها و پیگیری های متعددی از جمله موضوع معیشت کارکنان، تبدیل وضع، افزایش توان تخصصی و … را دستور کار قرار داده و بصورت مجدانه پیگیری می کند که از جمله می توان به افزایش سطح حقوق و دستمزد، موضوع سختی شرایط کار، بروز رسانی تجهیزات یگان حفاظت محیط زیست و… اشاره کرد.

مجید درگی سرپرست حفاظت محیط زیست البرز نیز در مراسم معارفه برنامه ها و اهداف محیط زیست استان را تشریح کرد و گفت: مشکلات آلایندگی هوا، کمبود آب و عدم مدیریت صحیح منابع آب زیرزمینی استان، که موجب فرونشست های قابل توجهی در برخی مناطق استان همچون، بیابان های اشتهارد و نظرآباد شده است و ادامه این روند می تواند در آینده نزدیک مشکلات بسیار زیادی را برای کشاورزی و حتی سکونت روستاهای آن مناطق ایجاد کند.

سرپرست حفاظت محیط زیست البرز ادامه داد: عدم مدیریت صحیح پسماند که ریشه بسیاری از مشکلات محیط زیستی نه تنها در استان البرز بلکه در کل کشور را باعث ش


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

سرپرست جدید اداره کل حفاظت محیط زیست البرز منصوب شد

سرپرست جدید اداره کل حفاظت محیط زیست البرز منصوب شد