مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 25 فروردین 1401 ساعت 11:522022-04-14سياسي

سالار عقیلی و حسام الدین سراج در بوستان آب و آتش


منطقه فرهنگی و گردشگری عباس آباد به مناسبت میلاد امام حسن مجتبی (ع) از امروز پنجشنبه 25 فروردین تا شنبه 27 فروردین در قالب ویژه برنامه «باغ رمضان» جنگ شادی با حضور بزرگان موسیقی برگزار می کند.

- منطقه فرهنگی و گردشگری عباس آباد به مناسبت میلاد امام حسن مجتبی (ع) از امروز پنجشنبه 25 فروردین تا شنبه 27 فروردین در قالب ویژه برنامه باغ رمضان جنگ شادی با حضور بزرگان موسیقی برگزار می کند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، منطقه فرهنگی و گردشگری عباس آباد به مناسبت میلاد فرخنده امام حسن مجتبی(ع)در ماه مبارک رمضان ویژه برنامه های متنوعی در قالب ویژه برنامه باغ رمضان با شعار لبخند دل ها به مدت سه شب جشن و شادی از پنجشنبه 25 تا شنبه 27 فروردین 1401 از ساعت 21 تا پاسی از شب با هدف ایجاد نشاط و شادی در بین خانواده ها و همچنین با رویکرد گرامی داشت این ایام فرخنده با حضور بزرگان موسیقی سنتی کشور تدارک دیده است.

بر اساس این گزارش، پنجشنبه 25 فروردین محسن میرزاده به همراه گروه، جمعه 26 فروردین کنسرت بزرگ سید حسام الدین سراج، شنبه 27 فروردین کنسرت بزرگ سالار عقیلی به همراه گروه کایر در بوستان آب و آتش برگزار می گردد.

بر اساس گزارش پایگاه اطلاع رسانی شهر، علاقمندان برای شرکت در این ویژه برنامه ها می توانند به نشانی بزرگراه شهید حقانی، بعد از چهار راه جهان کودک، خیابان


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

سالار عقیلی و حسام الدین سراج در بوستان آب و آتش

سالار عقیلی و حسام الدین سراج در بوستان آب و آتش