مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 25 فروردین 1401 ساعت 11:372022-04-14سياسي

اختصاص 80 میلیارد تومان برای پروژه موزه دفاع مقدس خراسان جنوبی


مدیرکل بنیاد حفظ آثار دفاع مقدس خراسان جنوبی گفت: 80 میلیارد از محل اعتبارات سفر رییس جمهور (تخصیص در مدت سه سال) برای پروژه مرکز فرهنگی و موزه دفاع مقدس خراسان جنوبی اختصاص یافت.

- ، غلامرضا فلاحی صبح پنج شنبه در شورای حفظ آثار و نشر ارزش های دفاع مقدس خراسان جنوبی با اشاره به اینکه یکی از پروژه های مهم ما بحث مرکز فرهنگی دفاع مقدس خراسان جنوبی است که تاکنون به واسطه مباحث اعتباری پیشرفت زیادی نداشته است.

مدیرکل بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش های دفاع مقدس خراسان جنوبی با اشاره به اینکه در سال 1400 اعتبارات بسیار خوبی برای مرکز فرهنگی و موزه دفاع مقدس خراسان جنوبی در نظر گرفته شده، گفت: به این امر اختصاص داده شد.

فلاحی با اشاره به اینکه به صورت رسمی کار پروژه را از سوم خرداد آغاز خواهیم کرد، ادامه داد: امیدواریم با همت و تلاش همه، کار این پروژه سرعت بیشتری به خود بگیرد.

وی گفت: در خراسان جنوبی در 62 نقطه شهید گمنام داریم که ساخت یادمان در 40 نقطه به پایان رسیده و 11 نقطه هم اکنون اقدام برای ساخت یادمان و همچنین 11 نقطه دیگر نیز فاقد یادمان است که باید کار ساخت یادمان را تا پایان سال به اتمام برسانیم.

مدیرکل بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش های دفاع مقدس خراسان جنوبی گفت: تکمیل این یادمان ها 11 میلیارد تومان اعتبار نیاز دارد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اختصاص 80 میلیارد تومان برای پروژه موزه دفاع مقدس خراسان جنوبی

اختصاص 80 میلیارد تومان برای پروژه موزه دفاع مقدس خراسان جنوبی