مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 25 فروردین 1401 ساعت 11:322022-04-14اقتصادي

صدای اعتراض کارگران کارخانه سیمان آباده در گلو خفه شد


جلسه رفع موانع مشکلات کارگران کارخانه سیمان، باعث ایجاد مشکلی جدید شد و این جلسه علیرغم گشایش هایی که برای کارگران کارخانه سیمان داشت، اما باعث اخراج سه نفر از نمایندگان کارگران شد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از آباده، اواخر سال 1400، جلسه رفع موانع و مشکلات کارگران کارخانه سیمان آباده با حضور فرماندار وقت و رییس اداره تعاون، کار و رفاه اجتماعی شهرستان آباده برگزار شد.

 آن جلسه که سبب برخی از گشایش ها و پرداخت معوقه 2 ماه از هفت ماه حقوق کارگران شد، اما سه تن از کارگران این کارخانه که به نمایندگی از دیگر کارگران به دفاع از حق آنها و بیان مشکلات پرداخته بودند، اخراج شدند.

اقدام مدیریت این کارخانه در راستای اخراج این سه نفر را می توان تهدیدی معنا کرد برای خاموش کردن اعتراض سایر کارگرانی که همچنان ماه ها حقوق معوقه دارند.

طی پیگیری خبرنگار فارس از رییس اداره کار شهرستان آباده در هفته دوم سال جدید، وی وعده برپایی جلسه ای با فرماندار وقت را در این خصوص داد، اما بعد از گذشت چند مدت و شنیده شدن زمزمه های تغییر فرماندار آباده، متاسفانه این جلسه هم به تعویق افتاد.

البته اینکه هیچ جلسه ای در مدت یک ماه بعد از اخراج این کارگران در این خصوص از سوی مسئولین مربوطه گرفته نشده است، خود نشان از تعلل و بی تفاوتی آنها در این امر دارد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

صدای اعتراض کارگران کارخانه سیمان آباده در گلو خفه شد

صدای اعتراض کارگران کارخانه سیمان آباده در گلو خفه شد