مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 25 فروردین 1401 ساعت 11:122022-04-14بين الملل

اعلام بسیج عمومی گروه های فلسطینی در حمایت از مسجد الاقصی/ شهادت دو فلسطینی


گروه های فلسطینی در نوار غزه در سرتاسر اراضی اشغالی اعلام بسیج عمومی کرده و خواستار آمادگی کامل فلسطینیان برای دفاع از قدس و مسجد الاقصی شدند.

- گروه های فلسطینی در نوار غزه در سرتاسر اراضی اشغالی اعلام بسیج عمومی کرده و خواستار آمادگی کامل فلسطینیان برای دفاع از قدس و مسجد الاقصی شدند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، گروه های فلسطینی پس از نشست خود در دفتر یحیی سنوار، رییس دفتر سیاسی جنبش مقاومت فلسطین (حماس) در غزه عموم فلسطینیان را به حضور گسترده در مسجد الاقصی در روز جمعه برای دفاع از آن در برابر تعرض شهرک نشینان اشغالگر فرا خواندند.

طبق گزارش مرکز اطلاع رسانی فلسطین، گروه های فلسطینی تاکید کردند که هیچ اعتمادی به تعهدات دشمن صهیونیستی در رابطه با جلوگیری از تعرض شهرک نشینان به مسجد الاقصی ندارند، از همین رو تمامی فلسطینیان را به آماده باش کامل برای دفاع از مسجد الاقصی فرا می خوانند.

این گروه ها امت اسلامی و عربی را هم به تحرک گسترده مردمی علیه رژیم اشغالگر قدس و تظاهرات مقابل سفارتخانه ها و کنسولگری های این رژیم در سرتاسر جهان برای توقف جنایت های آن علیه قدس و مسجد الاقصی دعوت کردند.

این گروه ها تاکید کردند که به منظور پیگیری تحولات کنونی در اراضی اشغالی و اتخاذ تصمیمات مناسب، به طور دائم تشکیل جلسه داده و اوضاع را تحت نظر خواه


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اعلام بسیج عمومی گروه های فلسطینی در حمایت از مسجد الاقصی/ شهادت دو فلسطینی

اعلام بسیج عمومی گروه های فلسطینی در حمایت از مسجد الاقصی/ شهادت دو فلسطینی