مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 25 فروردین 1401 ساعت 11:022022-04-14سياسي

مطالبات معلمان روی زمین مانده است


استاندار اصفهان با بیان اینکه گاهی به دلیل سیاست های غلطی که داشتیم مطالبات معلمان روی زمین مانده است، گفت: معلم الگوی دانش آموزان است، اما گاهی کاری می کنیم که معلم دست به کاری می زند که در شأن او نیست و باید دولت و مجلس کمک کنند مشکلات معلمان حل شود.

- سید رضا مرتضوی در جلسه شورای آموزش و پرورش استان اصفهان که امروز ( پنجشنبه، 25 فروردین) با حضور وزیر آموزش و پرورش برگزار شد، اظهار کرد: حدود 20 هزار نیرو در آموزش و پرورش اصفهان کمبود داریم که در آینده ما را دچار مشکلات متعددی می کند.

اگر در این دولت فکر جدی برای نیروی انسانی کنیم سنگ بزرگی از پیش پای نظام در آینده برخواهیم داشت.

استاندار اصفهان با اشاره به اینکه مهم ترین و فرهنگی ترین شورای استان شورای آموزش و پرورش است که می تواند مشکلات استان را در بلند مدت حل کند، گفت: سه حوزه اصلی آموزش پرورش محتوا، نیروی انسانی و فضای آموزشی است که باید مورد توجه باشد.

وی با بیان اینکه وضعیت مدارس اصفهان امروز تعریفی ندارد، گفت: مدارس سنگی و خطرآفرین زیادی در اصفهان وجود دارد که باید فکری برای آن شود.

استاندار اصفهان همچنین به کمبود نیروی انسانی در مدارس اشاره و اظهار کرد: علاوه بر کمبود نیروی انسانی، یکی از خشت های کج، نوع جذب معلم است که اگر این مشکل را حل کنیم بار بزرگی از دوش دولت در


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مطالبات معلمان روی زمین مانده است

مطالبات معلمان روی زمین مانده است