مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 25 فروردین 1401 ساعت 10:372022-04-14اقتصادي

مرزهای کردستان تا پایان شهریور امسال ساماندهی می شوند


ساماندهی کامل مرزهای استان تا پایان شهریورماه امسال اولویت دولت در استان است و باید مرز باشماق را به یکی از بهترین مرزهای کشور تبدیل کنیم.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از سنندج، اسماعیل زارعی کوشا صبح امروز در کارگروه توسعه صادرات استان کردستان اظهار کرد: اصلاح رویه و روندهای حوزه صادرات امری ضروری است.

وی افزود: ظرفیت های بسیار خوبی در راستای توسعه صادرات در استان وجود دارد که باید از این ظرفیت به خوبی استفاده شود، پروژه ها و برنامه های خوبی در حوزه ساماندهی مرز در سطح استان طی چند ماهه اخیر آغاز شده که باید هرچه سریع تر به نتیجه برسد.

استاندار کردستان تاکید کرد: برخی بخشنامه های ملی که در روند فعالیت مبادلات مرزی و فعالیت دستگاه های متولی در این حوزه چالش ایجاد می کند باید احصا شود تا از طریق مرکز دنبال کنیم.

زارعی کوشا همچنین بروزرسانی و آسیب شناسی صدور کارت مرزنشینان را ضروری دانست و گفت: باید بدانیم مسیری که تاکنون رفته ایم تا چه میزان درست بوده است.

وی ادامه داد: با توجه به اهمیت مرز، دولت اختیارات خوبی به استانداران داده و باید از این ظرفیت ها در راستای ساماندهی و رونق و توسعه هرچه بیشتر مرزهای استان بهره بگیریم.

استاندار کردستان اضافه کرد: شرایط و وضعیت کنونی مرز رسمی باشماق و سایر مرزهای استان خوب نیست، مشکلاتی در


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مرزهای کردستان تا پایان شهریور امسال ساماندهی می شوند

مرزهای کردستان تا پایان شهریور امسال ساماندهی می شوند