مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 25 فروردین 1401 ساعت 10:172022-04-14اقتصادي

سرمازدگی اشک پسته کاران کرمانی را درآورد/مراکز تحقیقاتی نقش مؤثری ندارند


سرما چنان خسارت سنگینی را به پسته کاران کرمانی وارد کرده است که پیش بینی می شود، تبعات اجتماعی، اقتصادی و حتی امنیتی برای استان به دنبال داشته باشد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از کرمان، صبح امروز هفتاد و دومین شورای گفت و گوی دولت و بخش خصوصی استان با موضوع سرمازدگی پسته در حالی برگزار شد که بر اساس اعلام نظر کارشناسان و مسؤولان خسارت سرمازدگی به پسته کرمان چنان سنگین است که می تواند تبعات اجتماعی، اقتصادی و حتی امنیتی برای استان به دنبال داشته باشد.

سرما 13 هزار میلیارد تومان به پسته کرمان خسارت زد در همین حال رییس اتاق بازرگانی، صنایع، معادن و کشاورزی استان کرمان اظهار داشت: اتاق همواره به بحث شرکت های دانش بنیان توجه داشته است و همکاری با دانش بنیان ها را از سال 95 آغاز کرده و این شرکت ها یکی از موضوعات مهم در اتاق به ویژه در سال جاری ست که مقام معظم رهبری شعار تولید، دانش بنیان و اشتغال آفرین را مطرح فرموده اند.

سیدمهدی طبیب زاده ادامه داد: کارگروه شعار سال را طی سال گذشته در اتاق بازرگانی کرمان برگزار شد و امیدواریم این کارگروه را در سال جاری با عنوان شعار سال جدید ادامه دهیم و برنامه ها را هم به زودی اعلام کنیم.

وی در ادامه سخنان خود با اشاره به بررسی خسارت پسته استان کرمان بر اثر سرمازدگی در سال جاری تصریح کرد: 13 هزار م


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

سرمازدگی اشک پسته کاران کرمانی را درآورد/مراکز تحقیقاتی نقش مؤثری ندارند

سرمازدگی اشک پسته کاران کرمانی را درآورد/مراکز تحقیقاتی نقش مؤثری ندارند