مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 25 فروردین 1401 ساعت 10:172022-04-14سياسي

تلاش برای تسریع در صدور اسناد مالکیت موقوفات یزد


مدیرکل ثبت اسناد و املاک استان یزد از تلاش برای تسریع در صدور اسناد مالکیت موقوفات استان یزد خبر داد.

- ، شهرام تقدم در کارگروه مشترک ادارات کل ثبت اسناد و املاک و اوقاف و امور خیریه استان یزد با اشاره به اینکه به دنبال تحقق اهداف سند تحول و تعالی قوه قضاییه و قانون جامع حدنگار هستیم، اظهار داشت: ثبت اسناد و املاک استان یزد و اوقاف استان یزد در راستای حفظ و صیانت از موقوفات استان و تثبیت، صدور و تعویض اسناد مالکیت موقوفات، کارگروه فنی و حقوقی تشکیل می دهند تا اقدامات لازم در این راستا انجام شود.

وی بیان کرد: امیدواریم با تحقق اهداف سازمانی و تثبیت، صدور و تعویض اسناد مربوطه گامهای موثری در این راستا برداشته و شاهد تحول در استان باشیم.

تقدم اظهار امیدواری کرد: به مدد برنامه های تحولی سازمان ثبت و با هدف اجرای بهینه قانون جامع حدنگار مسیر مستند سازی مالکیت ها هموار شود و با توجه به جایگاه والای سنت حسنه وقف در تعالیم دینی و اهمیت مستند سازی موقوفات این فرایند با جدیت در ادارات ثبت اسناد و املاک پیگیری می شود.

سهمیه بندی صدور سند برای شهرستانهای استان یزد مدیرکل اوقاف و امور خیریه استان یزد با بیان اینکه بحث سند دار کردن موقوفات استان یزد همواره از اولویت های اوقاف است، اظهار داشت: امیدواریم در سال جاری شاهد تحول خوبی در س


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تلاش برای تسریع در صدور اسناد مالکیت موقوفات یزد

تلاش برای تسریع در صدور اسناد مالکیت موقوفات یزد