مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 25 فروردین 1401 ساعت 09:372022-04-14اقتصادي

ابلاغ 6 میلیارد تومان برای جبران خسارت سیل گراش/ اعتبارات کافی نیست


  فرماندار گراش از اختصاص 6 میلیارد تومانی اعتبار برای جبران خسارت های سیل سال گذشته این شهرستان خبر داد و گفت: این مبلغ اعتبار جوابگوی تمامی مناطق سیل زده گراش نیست.

- مجید غلام پور در گفتگو با خبرنگار مهر اظهار کرد: برای بازسازی خسارات ناشی از سیل و تأمین تجهیزات ایمنی شهرستان گراش مبلغ شش میلیارد تومان به دستگاه ها ابلاغ شده است که این رقم ناکافی است .

وی افزود: با توجه به بارندگی و جاری شدن سیل و روان آب های فصلی سال گذشته در گراش خسارات زیادی به بخش های مختلف این شهرستان وارد شده است.

فرماندار گراش با توجه به حجم خسارات وارد به این شهرستان خواستار نگاه ویژه ستاد مدیریت بحران استان به مناطق سیل زده این شهرستان شد و ابراز کرد: سیلاب سال گذشته بالغ بر 122 میلیارد تومان به زیرساخت ها و منازل مسکونی شهرستان خسارت وارد کرده است.

غلام پور بیشترین خسارت وارد شده به تأسیسات زیربنایی به ویژه راه ها، ابنیه و آب نماها بالغ بر 33 میلیارد تومان، در بخش کشاورزی 45 میلیارد تومان و در بخش مسکن روستایی 23 میلیارد تومان خسارت که عمدتاً آبگرفتگی منازل و تخریب دیوارها بود، اعلام کرد.

رییس ستاد مدیریت بحران گراش بیان کرد: این شهرستان بیش از هر زمانی نیازمند استقرار امکانات و تجهیزات امدادی و خدماتی در سطح شهرستان است و کمبود تجهیزات مهم ترین


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ابلاغ 6 میلیارد تومان برای جبران خسارت سیل گراش/ اعتبارات کافی نیست

ابلاغ 6 میلیارد تومان برای جبران خسارت سیل گراش/ اعتبارات کافی نیست