مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 25 فروردین 1401 ساعت 09:172022-04-14سياسي

وزیر آموزش و پرورش فریاد اصفهان را به هیات دولت برساند


رییس مجمع نمایندگان استان اصفهان از وزیر آموزش و پرورش خواست که مشکلات این استان را در هیات دولت مطرح کند.

- ، سید ناصر موسوی لارگانی صبح پنجشنبه در صد و پنجاه و هفتمین شورای آموزش و پرورش استان اصفهان اظهار داشت: فداکاری معلمان نیاز به صحبت من ندارد و فداکاری این قشر در صحبت کوتاه نمی گنجد.

وی افزود: درخواست ما این است که وزیر آموزش و پرورش سفر دو سه روزه به اصفهان داشته باشد، ندا و فریاد مظلومیت استان اصفهان باید در هیئت دولت سر داده شود و باید همه مناطق اصفهان دیده شود که فرونشست اصفهان چگونه است.

رییس مجمع نمایندگان استان اصفهان ادامه داد: فرونشست اصفهان عمق فاجعه است، اصفهان یک گنج برای کشور است، نفت یک روز تمام می شود اما میراث ارزشمند استان اصفهان که برای ایران گنج است باید حفظ شود.

وی تصریح کرد: سی و سه پل و خواجو در اثر خشک بودن زاینده رود در حال فروریزی است و درخواست ما این است که فریاد را به گوش مسئولان برسانید.

موسوی لارگانی تاکید کرد: در حوضه آبریز زاینده رود حقابه کشاورزان یک میلیارد لیتر مکعب بوده است، نمی شود دولت برای صنایع و حتی آشامیدن جدا کند، هر بار در مجلس صحبت می شود می گویند استان اصفهان برخوردار است، این برخورداری است که 17 هزار نیرو کم داریم و با وصله شرایط حفظ می شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

وزیر آموزش و پرورش فریاد اصفهان را به هیات دولت برساند

وزیر آموزش و پرورش فریاد اصفهان را به هیات دولت برساند