مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 25 فروردین 1401 ساعت 09:122022-04-14سياسي

ثبت نام از مشمولان جدید سهام عدالت درحال پیگیری است


رییس کمیسیون اصل 90 مجلس شورای اسلامی گفت: موضوع ثبت نام از مشمولان جدید سهام عدالت توسط کمیسیون اقتصادی مجلس در حال پیگیری است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازتابناک ، حجت الاسلام حسن شجاعی در گفت وگو با ایسنا، با اشاره به اینکه در زمان ثبت نام سهام عدالت یکی از اشتباهات این بود که این سهام بر اساس دهک های جمعیتی به مشمولان داده شد، اظهار کرد: این در حالی است که این سهام باید بر اساس دهک های درآمدی میان افراد توزیع می شد؛ چراکه توزیع سهام عدالت بر اساس دهک های جمعیتی موجب شد که به عنوان مثال یک کارمند ساده و یک معاون وزیر هر دو با وجود تفاوت حقوق و احتمالاً دارایی و درآمد، از سهام عدالت یکسان برخوردار شوند.

رییس کمیسون اصل 90 مجلس افزود: بر این اساس اگر قرار باشد سهام عدالت جدیدی میان مشمولان جدید توزیع شود باید این نکته مدنظر قرار گیرد و اصلاحات لازم در این زمینه اعمال شود.

وی در پاسخ به این پرسش که سهام عدالت از چه زمانی میان جاماندگان و مشمولان جدید توزیع می شود، افزود: موضوع ثبت نام از مشمولان جدید توسط کمیسیون اقتصادی مجلس در حال پیگیری است و باید منتظر ماند و دید خروجی تصمیمات نمایندگان در این کمیسیون چیست و تحت چه شرایطی و در چه زمانی ثبت نام از مشمولان جدید و جاماندگان سهام عدالت صورت می گیرد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ثبت نام از مشمولان جدید سهام عدالت درحال پیگیری است

ثبت نام از مشمولان جدید سهام عدالت درحال پیگیری است