مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 25 فروردین 1401 ساعت 09:022022-04-14سياسي

شهردار کاشمر باید نسبت به بازنگری نیروهای انسانی اقدام کند


مدیر کل امور شهری و شوراهای استانداری خراسان رضوی گفت: شهردار کاشمر باید نسبت به بازنگری نیروهای انسانی اقدام کند، به هیچ عنوان بحث اخراج در دستور کار نیست و باید سازماندهی شوند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل از، علیرضا خادم پیر شامگاه چهارشنبه در جلسه شورای اداری کاشمر و آیین تودیع و معارفه شهردار این شهر اظهار کرد: شهردار کاشمر باید نسبت به بازنگری نیروهای انسانی اقدام کند، به هیچ عنوان بحث اخراج در دستور کار نیست و باید سازماندهی و ساماندهی شوند و نسبت به تبدیل وضعیت ایثارگران و نیروهای شرکتی اقدام شود.

مدیر کل امور شهری و شوراهای استانداری خراسان رضوی گفت: با توجه به اقدامات ارزشمند هشت سال اخیر شهرداری کاشمر همیشه این شهر را برای شهرداران استان مثال می زنیم.

وی بیان کرد: شورای دور پنجم کاشمر یکی از بهترین شوراهایی بود که همکاری بسیار خوبی با شهردار داشتند و اقدامات ارزشمندی را برای مردم و زائران انجام دادند، در این شورا بیشتر شاهد جذب اعتبارات ملی و استانی بودیم.

خادم پیر تصریح کرد: در زمان 8 سال مدیریت مهندس سلیمانی به عنوان شهردار قبلی اتفاقات بسیار خوبی در حوزه زیربنایی به خصوص برای ورودی شهر از سمت شادمهر به کاشمر رخ داد که این اقدامات ارزشمند موجب شد همیشه برای شهرداران استان، کاشمر را مثال بزنم و این جای تقدیر دارد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

شهردار کاشمر باید نسبت به بازنگری نیروهای انسانی اقدام کند

شهردار کاشمر باید نسبت به بازنگری نیروهای انسانی اقدام کند