مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 25 فروردین 1401 ساعت 03:422022-04-14اقتصادي

نظارت بر توزیع اقلام و قیمت ها در شهرستان کنگان افزایش یابد


فرماندار شهرستان کنگان خواستار توسعه زیرساخت های گردشگری شد و گفت: نظارت بر توزیع اقلام و قیمت ها در شهرستان کنگان افزایش یابد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازبه نام سال تولید، دانش بنیان و اشتغال آفرینی، همه دستگاه های اجرایی تحقق این شعار سال سرلوحه تمامی کارها و امورات خود قرار دهند.

وی ادامه داد: رهبر انقلاب بر بیان دستاوردهای نظام در قالب جهاد تبیین تاکید داشت و افزود: مدیران شهرستان کنگان با روش های نوین و ابتکارات و استفاده از ظرفیت رسانه نسبت به بیان اقدامات و دستاوردهای نظام اقدام کنند.

فرماندار کنگان گفت: پیرو دستور استاندار بوشهر مبنی بر توزیع بسته های کالای اساسی در روستاها تا کنون 30 تن اقلام شامل برنج، مرغ و شکر در حال توزیع بین خانوارهای روستایی شهرستان می باشد.

غریبی بیان کرد: احترام به ارباب رجوع و به دست آوردن رضایتمندی مردم، هدف نهایی حقوق شهروندی و طرح تکریم است.

فرماندار کنگان به شروع فصل گرما و افزایش مصرف انرژی اشاره کرد و گفت: همه مسئولین شهرستان باید ضمن صرفه جویی در مصرف برق و آب، بر اجرای مدیریت مصرف بهینه در ادارات مطبوعشان نظارت کافی داشته باشند.

وی بیان کرد: مدیران در راستای تسهیل در انجام مکاتبات ادارات شهرستان نسبت به فعال سازی اتوماسیون داخلی و شبکه پیام و دولت اقدام کنند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

نظارت بر توزیع اقلام و قیمت ها در شهرستان کنگان افزایش یابد

نظارت بر توزیع اقلام و قیمت ها در شهرستان کنگان افزایش یابد