مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 24 فروردین 1401 ساعت 23:472022-04-13سياسي

برای جلوگیری از افزایش روزافزون قلیان سراها تدبیر شود


متولیان امر در شهرستان پل دختر باید در ارتباط با قلیانی ها و جلوگیری از افزایش روز افزون قلیان سراها اقدام عملی کنند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از پلدختر، منصور کریمی فرد روز چهارشنبه در جلسه شورای هماهنگی مبارزه با مواد مخدر شهرستان پل دختر اظهار کرد: دستگاه های فرهنگی باید با برنامه ریزی جامع و مدون نه به صورت کلیشه ای برای مبارزه با موادمخدر پای کار باشند.

وی افزود: بسیج در مبارزه با تهاجم فرهنگی دشمن و تلاش برای کاهش آسیب های اجتماعی و اعتیاد به مواد مخدر اهبردها و رهنمودهای مقام معظم رهبری را سرلوحه کار خود قرار می دهد.

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج پلدختر گفت: قهر کردن نسل جوان با انقلاب یکی از سیاست های دشمن است که متولیان فرهنگی باید خارج از کلی گویی و حرف اکتفا نکنند و در راستای فرهنگ سازی معضلات، مضرات، آسیب های اجتماعی و اعتیاد اقدام موثر انجام دهند.

وی سرچشمه و ریشه بیشتر آسیب های اجتماعی را گسیختگی خانوادگی دانست و افزود: آموزش خانواده ها در پیشگیری از آسیب ها و اعتیاد جوانان به موادمخدر از راهبردهای اصلی است.

کریمی فرد یادآورشد: متولیان امر در شهرستان پل دختر باید در ارتباط با قلیانی ها و جلوگیری از افزایش روز افزون قلیان سراها اقدام عملی کنند، چراکه این موضوع به جوان ها آسیب می زند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

برای جلوگیری از افزایش روزافزون قلیان سراها تدبیر شود

برای جلوگیری از افزایش روزافزون قلیان سراها تدبیر شود