مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 24 فروردین 1401 ساعت 22:472022-04-13اقتصادي

تولیدکنندگان قبل از هرگونه افزایش قیمت مستندات خود را ارائه دهند


تولیدکنندگان قبل از هرگونه افزایش قیمت موظف هستند مستندات خود را بصورت کارمناسب و با ارایه صورت مالی امکان بررسی و تصمیم در سازمان حمایت را بدهند تا در یک بازه زمانی مشخص نسبت به تعیین قیمت اقدام شود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از ساوه، عباس تابش عصر امروز در نشست با مدیران صنایع شهرستان در شهر صنعتی کاوه گفت: خرج تنظیم بازار از تولید می گذرد و اگر تولیدی نباشد مصرف کننده ای وجود ندارد لذا اصالت وجود سازمان حمایت امر تولید است.

وی با بیان اینکه عرضه و تقاضا در شرایط فعلی اقتصادی کشور ما باید بر اساس آنالیز صورت بگیرد گفت: دولت ها در تمام دنیا در اقتصاد دخالت دارند و بعنوان تنظیمگر در اقتصاد جوامع ایفای نقش می کنند.

معاون وزیر با بیان اینکه قیمت گذاری دستوری مزموم و ناپسند است، افزود: این اقدام مغایر با دخالت دولت در اقتصاد است چراکه قیمت گذاری دستوری تنها برای 50 کالا تعریف می شود و بصورت جزیی است.

وی با بیان اینکه دولت  بدون حضور بخش خصوصی هیچ تصمیمی در زمینه تولید نگرفته است، ادامه داد: افزایش حقوق کارگر در سال جاری با توافق صورت گرفته بین نمایندگان کارفرما و کارگری صورت گرفته و دولت در این بین حضور نداشته است اما نباید به بهانه افزایش دستمزد قیمت ها را افزایش داد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تولیدکنندگان قبل از هرگونه افزایش قیمت مستندات خود را ارائه دهند

تولیدکنندگان قبل از هرگونه افزایش قیمت مستندات خود را ارائه دهند