مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 24 فروردین 1401 ساعت 20:422022-04-13سياسي

بوشهر نیازمند آرشیو هنری قوی است/ لزوم تکریم هنرمندان استان


نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه بوشهر با اشاره به اینکه استان بوشهر نیاز به آرشیو هنری قوی دارد گفت: تکریم و تعظیم هنرمند به صورت دقیق اولویت قرار گیرد.

- ، آیت الله غلامعلی صفایی بوشهری عصر چهارشنبه در نشست با هنرمندان با اشاره به تاریخ پرشکوه هنر در استان بوشهر اظهار داشت: مشکلاتی دیرینه در این عرصه وجود دارد که باید زمینه تحول آن فراهم شود.

وی با اشاره به نیاز استان بوشهر به یک آرشیو هنری قوی خاطرنشان کرد: اگر در تاریخ هنر استان بوشهر کاهش شود می بینیم که یک سابقه فوق العاده با پیشینه بسیار کهن در تمدن ایران و همچنین تمدن اسلامی دارد.

نماینده ولی فقیه در استان بوشهر سطح هنر در استان را فوق العاده بالا دانست و تصریح کرد: نگاه هنرمندان این استان باید به سمت تمدن آفرینی هنری در سطح ملی و بین المللی باشد.

آیت الله صفایی بوشهری بیان کرد: در استان بوشهر اکنون با حضور شایسته حوزه هنری، بسیج هنرمندان، بسیج رسانه و صدا و سیما باید بتوان توانمندی هنر را به عنوان گنج کشف و توسعه داد.

وی با بیان اینکه هر جا حوزه هنر مورد توجه نبوده و پایگاهی نداشته باشد آنجا دچار افت تمدنی خواهد شد، ادامه داد: در این زمینه باید در استان بوشهر به تدوین اسناد بالا دستی 50 سال آینده توجه شود و تکریم و تعظیم هنرمند به صورت دقیق اولویت قرار گیرد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بوشهر نیازمند آرشیو هنری قوی است/ لزوم تکریم هنرمندان استان

بوشهر نیازمند آرشیو هنری قوی است/ لزوم تکریم هنرمندان استان