مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 24 فروردین 1401 ساعت 20:022022-04-13سياسي

مسئولین نگاه به دور از تبعیض و تلاش برای خدمت را سر لوحه کار قرار دهند


معاون عمرانی استاندار کهگیلویه وبویراحمد گفت: کسانی که در مسئولیت های عمرانی قرار دارند باید نگاهی به دور از تبعیض و تلاش برای خدمت را سر لوحه کار خود قرار دهند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از گچساران کیامرث حاجی زاده در معارفه شهردار دوگنبدان اظهار کرد: به کسانی که فرمایشات مقام معظم رهبری مسئولیت را یک خدمت می دانند خدا قوت می گوییم.

وی بیان کرد: ملتی که در نظام مقدس جمهوری اسلامی شهید های بسیاری را تقدیم کرد و باید مسئولان خدمت بی منت را سر لوحه کار خود قرار دهند.

باید کاری ماندگار انجام داد.

معاون عمرانی استانداری کهگیلویه وبویراحمد با اشاره به اینکه باید تلاش کرد تا زمانی که از مسئولیت کنار می رویم کاری نیمه تمام به جا نمانده باشد، تصریح کرد: کسانی که در مسئولیت های عمرانی قرار می گیرند باید نگاهی بدور از تبعیض داشته و فقط به فکر خدمت باشند.

حاجی زاده عنوان کرد: با مدیریت خوب و تلاش استاندار شایسته سالاری را در کارها نشان داده  و خدمت بی منت را سر لوحه کارهای خود قرار داده ایم، اگر انتصابی زمان می برد در عوض یک فرد شایسته انتخاب خواهد شد تا بتواند کارهای تاثیرگذاری را انجام دهد.

وی گفت: برای هر منصبی ساختار چارت سازمانی، شرایطی وجود دارد و باید این مراحل طی شود، مابه رای مردم احترام گداشته زیرا اعتقاد داریم جمهوری اسلا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مسئولین نگاه به دور از تبعیض و تلاش برای خدمت را سر لوحه کار قرار دهند

مسئولین نگاه به دور از تبعیض و تلاش برای خدمت را سر لوحه کار قرار دهند