مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 24 فروردین 1401 ساعت 18:372022-04-13ورزشي

حضور 7 کاراته کار قمی در جدول رتبه بندی فدراسیون کاراته ایران


رنکینگ مرحله اول سومین دوره از مسابقات لیگ کاراته وان ایران که اسفند 1400 برگزار شد، توسط فدراسیون کاراته اعلام شد که در این بین 7 کاراته کای قمی توانستند در جمع برترین های وزن خود در کشور قرار بگیرند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از قم، رنکینگ مرحله اول سومین دوره از مسابقات لیگ کاراته وان ایران که اسفند 1400 در دانشگاه آزاد اسلامی واحد علوم تحقیقات برگزار شده بود توسط فدراسیون کاراته اعلام شد که در این بین 7 کاراته کای قمی توانستند در جمع برترین های وزن خود در کشور قرار بگیرند.

در این رقابت ها از 16 الی 24 اسفند ماه در چهار رده سنی نونهالان، نوجوانان، جوانان و امید دختران و پسران برگزار شد و دومین مرحله این رقابت ها نیز از 17 الی 25 اردیبهشت ماه در استان کرمانشاه برگزار خواهد شد.

 مسابقات کاراته وان در فدراسیون به گونه ای طراحی شده که افرادی که مقام گرفته و کسب امتیاز کنند علاوه بر دریافت جایزه نقدی دارای رنک شده و به اردوی تیم ملی دعوت می شوند، طبق مصوبه اعلام شده استان های برتر در صورت میزبانی حداکثر 6 امتیاز را خواهند گرفت.

دوره ای در اسفندماه سال گذشته به میزبانی استان تهران برگزار شد که در این دوره 3 هزار و 440 نفر شرکت کردند و بر اساس پیش بینی های انجام شده در دوره دوم بیش از 3 هزار نفر در مسابقات کاراته وان شرکت می کنند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

حضور 7 کاراته کار قمی در جدول رتبه بندی فدراسیون کاراته ایران

حضور 7 کاراته کار قمی در جدول رتبه بندی فدراسیون کاراته ایران