مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 24 فروردین 1401 ساعت 18:322022-04-13اقتصادي

338 کیسه آرد مردم شفت سر از شرکت تهیه خوراک دام درآورد!


سرپرست اداره صمت شفت از کشف 338 کیسه انواع آراد یارانه ای در یک شرکت تهیه خوراک دام خبر داد و گفت: این آرد ها در یک شرکت صنعتی در شفت کشف شده و با محور دادستانی به چرخه توزیع برگشته است.

- یوسف مسیحا سرپرست اداره صنعت معدن و تجارت شهرستان شفت امروز در گفت وگو با خبرنگار فارس در شفت از کشف عرضه خارج از شبکه آرد یارانه ای در شرکت تولید کننده خوراک دام خبر داد و اظهار کرد: با توجه به طرح نظارتی ماه مبارک رمضان، بازرسان این اداره طی گشت مشترک بازرسی با نیروی انتظامی و اداره جهاد کشاورزی شهرستان موفق به کشف تعداد 338 کیسه آرد یارانه ای شدند.

وی با بیان اینکه این آرد ها باید به نانوایی ها تحویل می شد، گفت: تعداد آرد کشف شده شامل آرد یارانه نوع یک به تعداد 184 کیسه و همچنین تعداد آرد یارانه نوع دو، به تعداد، 154 کیسه هستند.

سرپرست اداره صنعت، معدن و تجارت شهرستان شفت با اشاره به محل کشف آرد های یارانه ای، افزود: این تعداد آرد از یک شرکت تولید کننده خوراک دام که در شهرک صنعتی خرفکل شهرستان شفت فعالیت داشت، کشف و ضبط شد.

مسیحا با بیان اینکه نوع تخلف این واحد تولیدی؛ عرضه خارج از شبکه آرد یارانه ای متعلق به نانوایی ها است، گفت: آرد های یارانه ای ضبط شده با اطلاع و کسب مجوز از دادستانی شهرستان به چرخه توزیع بازگشته است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

338 کیسه آرد مردم شفت سر از شرکت تهیه خوراک دام درآورد!

338 کیسه آرد مردم شفت سر از شرکت تهیه خوراک دام درآورد!