مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 24 فروردین 1401 ساعت 18:272022-04-13سياسي

برنامه های مجموعه قضایی استان در سال 1401 با تأکید بر سند تحول قضایی


رییس کل دادگستری خراسان رضوی، ضمن ارائه گزارشی از عملکرد استان در حوزه قضایی، به تشریح برنامه های مجموعه قضایی خراسان رضوی در سال 1401 پرداخت.

- ایسنا/خراسان رضوی رییس کل دادگستری خراسان رضوی، ضمن ارائه گزارشی از عملکرد استان در حوزه قضایی، به تشریح برنامه های مجموعه قضایی خراسان رضوی در سال 1401 پرداخت.

غلامعلی صادقی در جلسه مسئولان قضایی در همایش سراسری تبیین برنامه های تحولی قوه قضاییه که به صورت ویدئو کنفرانس و با حضور معاون اول قوه قضاییه برگزار شد، با اشاره به لزوم اجرای سند تحول قضایی با یک نگاه متعالی اظهار کرد: در این راستا تلاش شده از تمام ظرفیت های موجود استفاده شود تا شاهد تبدیل مفاد سند به خدمات خلاقانه و نوآورانه به شهروندان گرانقدر باشیم.

وی یکی از مهم ترین اهداف متعالی اجرای سند تحول قوه قضاییه را ارتقای رضایتمندی عمومی از اقدامات دستگاه قضایی دانست و افزود: در این راستا تسهیل و تسریع دسترسی شهروندان گرانقدر به خدمات قضایی مد نظر است که با جدیت در سال 1401 پیگیری خواهد شد.

رییس شورای قضایی خراسان رضوی با اشاره به تأکیدات معاون اول قوه قضاییه گفت: بر این اساس حمایت از حقوق عمومی، مبارزه با تصرف اراضی ملی، منابع طبیعی و دولتی و حمایت از شرکت های دانش بنیان از جمله برنامه های مورد توجه در سال 1401 خواهد بود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

برنامه های مجموعه قضایی استان در سال 1401 با تأکید بر سند تحول قضایی

برنامه های مجموعه قضایی استان در سال 1401 با تأکید بر سند تحول قضایی