مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 24 فروردین 1401 ساعت 18:172022-04-13اقتصادي

نوسازی 150 هزار واحد مسکونی در کشور


معاون وزیر راه و شهرسازی از نوسازی 150 هزار واحد مسکونی در کشور خبر داد.

- محمد آیینی در حاشیه بازدید از بافت فرسوده و تاریخی بروجرد که امروز 24 فروردین ماه صورت گرفت، اظهار کرد: بروجرد در لرستان بالاترین بافت فرسوده را دارد و نیازمند توجه بیشتری است.

وی تصریح کرد: در این راستا در گذشته خدماتی خوبی صورت گرفته و خدماتی که مورد نیاز این مناطق است در ستاد بازآفرینی مطرح و تکلیف دستگاه ها مشخص خواهد شد.

مدیرعامل شرکت بازآفرینی شهری ایران خاطرنشان کرد: بهسازی معابر یکی از برنامه های مورد توجه است که برنامه ریزی شده با همکاری شهرداری بروجرد در یک بازه زمانی سه ساله انجام شود.

آیینی اضافه کرد: در سطح لرستان شاهد بناهای ناپایدار زیادی هستیم به طوری که در بروجرد 14 هزار بنای ناپایدار وجود دارد که باید تلاش کرد هر چه زودتر نوسازی، مقاوم سازی و پایدارسازی آن ها صورت گیرد.

وی بیان کرد: از همه سازنده های بافت های فرسوده و غیر فرسوده درخواست می شود که با همکاری شهرداری و دولت و مردم نسبت به بازسازی بافت های فرسوده همکاری کنند.

معاون وزیر راه و شهرسازی ادامه داد: در گام نخست در محلات بافت های فرسوده برای اسکان موقت ساکنان می توانند، از 45 میلیون تومان وام قرض الحسنه با سود چهار درصد استفاده کنند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

نوسازی 150 هزار واحد مسکونی در کشور

نوسازی 150 هزار واحد مسکونی در کشور