مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 24 فروردین 1401 ساعت 18:022022-04-13سياسي

میانگین مقاوم سازی واحدهای روستایی در آذربایجان شرقی 49 درصد است


مدیرکل بنیاد مسکن انقلاب اسلامی آذربایجان شرقی گفت: میانگین مقاوم سازی واحدهای مسکونی روستایی در کشور 47 درصد و در آذربایجان شرقی 49 درصد است.

- ، حجت الله سروری ظهر چهارشنبه در نشست خبری به مناسبت فرارسیدن سالروز تأسیس بنیاد مسکن انقلاب اسلامی و دهه حساب 100 امام خمینی (ره)، اظهار کرد: نام مبارک امام خمینی (ره) در کنار نهادهایی همچون کمیته امداد و حساب 100، قید شده که ذکر نام مبارک ایشان مسئولیت گران سنگی بر دوش ما گذاشته است.

وی با درخواست از خیران برای ورود به این حوزه گفت: پول واریزشده به حساب 100 امام خمینی (ره) مستقیماً به دست نیازمندان می رسد.

از سوی دیگر، خیّرینی که مایل هستند صفر تا 100 احداث مسکن را خودشان انجام دهند، در انتخاب افراد کاملاً مختار بوده و ما هیچ دخالتی نداریم و بر اساس نظر هیأت امنای مجمع خیّرین مسکن ساز تصمیمات لازم اتخاذ می شود.

میانگین استانی اجرای طرح هادی روستایی 48 درصد است سروری با اشاره ای به اقدامات انجام شده بنیاد مسکن استان تا پایان سال 1400 گفت: در هزار و 14 روستا طرح هادی روستایی اجرا شده است که درصد میانگین کشوری اجرای طرح هادی 42 و میانگین استانی 48 درصد است.

مدیرکل بنیاد مسکن انقلاب اسلامی استان در خصوص مقاوم سازی مساکن روستایی نیز گفت: این میزان تا سرشماری سال 1395، 126 هزار و 876 واحد و پس از سرشماری


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

میانگین مقاوم سازی واحدهای روستایی در آذربایجان شرقی 49 درصد است

میانگین مقاوم سازی واحدهای روستایی در آذربایجان شرقی 49 درصد است