مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 24 فروردین 1401 ساعت 18:022022-04-13اقتصادي

آفرود تراک 65 تن هپکو رونمایی شد


آفرود تراک 65 تن ساخته شده توسط شرکت هپکو اراک با حضور مسئولان استان رونمایی شد.

- علیرضا میقانی قائم مقام شرکت هپکو 24 فروردین ماه 1401 در آیین رونمایی از تراک های معدنی شرکت هپکو با اشاره به اینکه کارگران شرکت هپکو از هفته اول فروردین ماه و در نوروز به منظور تحقق و اجرای قرارداد کاری خود و تولید سفارشات خود کار را آغاز کردند، اظهار کرد: امروز شاهد رونمایی از آفرود تراک 65 تنی ویژه بخش معدن کشور در شرکت هپکو هستیم.

وی تصریح کرد: سالانه عدد قابل ملاحظه ای ارز جهت واردات تراک و دامپتراک از کشور خارج می شود، اما از سال گذشته شرکت هپکو قول داد که انواع این ماشین آلات را در کشور تولید کند.

وی افزود: شرکت هپکو بیش از دو سال روی پروژه تولید تراک ها کار کرد تا ماشینی ایرانیزه و متناسب با شرایط معادن کشور ارائه کند و امروز آفرود تراک با موتور 530 اسب بخار، با گیربکس اتوماتیک و فرمان اضطراری که بر آن نصب شده است رونمایی می شود، ماشین آلات وارداتی فاقد فرمان اضطراری هستند، اما در تولید جدید شرکت هپکو، بدون روشن بودن موتور راننده قابلیت استفاده از فرمان را دارد.

میقانی تاکید کرد: در طول امسال می توانیم این ماشین را متناسب با معادن مرتفع تر و با تناژ بیشتر به بازار عرضه کنیم و تا 100 تن پیش خواهیم رفت، همچنین در ماه های آینده بیل 37 تن و در پاییز


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

آفرود تراک 65 تن هپکو رونمایی شد

آفرود تراک 65 تن هپکو رونمایی شد