مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 24 فروردین 1401 ساعت 17:572022-04-13ورزشي

امتیاز تیم شهرداری همدان در لیگ دسته اول فوتبال کشور حفظ شود


انتظار داریم با تلاش کادرفنی و بازیکنان امتیاز تیم فوتبال شهرداری همدان با حفظ جایگاه مناسب در لیگ دسته اول فوتبال کشور حفظ شود.

- ، سیدمسعود حسینی ظهر چهارشنبه در دیدار با اعضای کادرفنی و بازیکنان تیم فوتبال شهرداری همدان اظهار داشت: علی رغم تمام پیشنهاداتی که در نیم فصل به ما شد اما به روی حفظ کادرفنی تیم فوتبال شهرداری همدان تاکید ویژه ای داشتیم.

شهردار همدان افزود: به کادر فنی تیم فوتبال شهرداری همدان و دانش فنی آنها اعتماد داشتیم و باید فرصت مناسب برای قرار گرفتن در مسیر موفقیت را می دادیم.

وی با بیان اینکه امروز قلب من برای تیم فوتبال شهرداری همدان می تپد، گفت: امروز با هر شکست و پیروزی شما ما غمگین و خوشحال می شویم و تیم فوتبال شهرداری همدان در بین مردم همدان سرمایه اجتماعی خوبی پیدا کرده و علاقه مندان زیادی دارد.

حسینی خاطرنشان کرد: با تمام مشکلات مالی که ما در پایان سال 1400 و پرداخت مطالبات پیمانکاران و پرداخت حقوق درگیر آن بودیم اما توانستیم مبلغ مناسبی را نیز پیش از سال جدید به تیم پرداخت کنیم که از این بابت ابراز خرسندی می کنیم.

شهردار همدان با بیان اینکه حفظ امتیاز تیم فوتبال شهرداری همدان در لیگ دسته اول فوتبال کشور از اهمیت بالایی برخوردار است، بیان کرد: همانطور که از شکست تیم فوتبال شهرداری همدان ناراحت


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

امتیاز تیم شهرداری همدان در لیگ دسته اول فوتبال کشور حفظ شود

امتیاز تیم شهرداری همدان در لیگ دسته اول فوتبال کشور حفظ شود