مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 24 فروردین 1401 ساعت 17:472022-04-13اقتصادي

صدور کارت مرزنشینی برای 74 هزار کردستانی


سرپرست سازمان صنعت، معدن و تجارت کردستان گفت: تا پایان سال گذشته در مجموع برای 74 هزار نفر کارت مرزنشینی در این استان صادر شده است.

- به نقل از روابط عمومی صنعت، معدن و تجارت کردستان، بختیار خلیقی اظهار کرد: با توجه به ابلاغ آیین نامه ساماندهی بازارچه های موقت غیررسمی در سال 1396 توسط هیأت وزیران سه بازارچه خانم شیخان ، مله خورد و سیرانبند در استان ایجاد و تکمیل شد.

وی افزود: شناسایی افراد مشمول ساکن در شعاع 20 کیلومتری توسط فرمانداری ها منطبق بر دستورالعمل های مربوطه انجام شده و به وزارت صنعت، معدن، و تجارت برای اعمال صدور کارت الکترونیکی مبادلات مرزنشینی و یا اضافه کردن خدمت جدید در کارت الکترونیکی مرزنشینان ارائه می شود.

وی با بیان اینکه 74 هزار نفر در قالب 32 هزار و 478 خانوار ساکن در شعاع 20 کیلومتری تا نقطه صفر مرزی مشمول دریافت کارت مرزنشینی شدند، گفت: تا پایان سال گذشته در مجموع برای 74 هزار نفر کارت مرزنشینی در کردستان صادر شده است.

رییس سازمان صنعت، معدن و تجارت کردستان اظهار داشت: بیش از 76 میلیون و 400 هزار دلار واردات در این 3 بازارچه انجام شده و تقریباً 124 میلیارد تومان تخفیف سود بازرگانی لحاظ شده است.

خلیقی افزود: بر اساس آیین نامه اجرایی ساماندهی بازارچه های موقت غیررسمی 177 هزار و 499 در سال گذشته از این کارت استفاده ک


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

صدور کارت مرزنشینی برای 74 هزار کردستانی

صدور کارت مرزنشینی برای 74 هزار کردستانی