مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 24 فروردین 1401 ساعت 17:122022-04-13اجتماعي

اعلام برنامه زمان بندی افتتاح ایستگاه های متروی پایتخت در سال 1401


مدیرعامل شرکت راه آهن شهری تهران و حومه درباره افتتاحیه های فصل بهار و همچنین تکمیل مسیر مترو پرند و تأمین ناوگان آن توضیحاتی ارائه کرد.

- مدیرعامل شرکت راه آهن شهری تهران و حومه درباره افتتاحیه های فصل بهار و همچنین تکمیل مسیر مترو پرند و تأمین ناوگان آن توضیحاتی ارائه کرد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، مسعود درستی درباره برنامه زمان بندی افتتاح ایستگاه های مترو تهران در سال 1401 بیان کرد: ایستگاه 17 شهریور واقع در خط هفت متروی تهران در روزهای پایانی اردیبهشت 1401 افتتاح می شود.

مدیرعامل شرکت راه آهن شهری تهران و حومه با بیان اینکه پایانه اکباتان نیز در نیمه دوم اردیبهشت 1401 افتتاح می شود، عنوان کرد: همچنین ورودی دوم ایستگاه یادگار امام (ره) نیز با 2 دستگاه آسانسور و 4 رشته پله برقی تا اوایل اردیبهشت افتتاح و به بهره برداری رسمی می رسد.

وی در ادامه تأکید کرد که بیشترین تمرکز شرکت راه آهن شهری تهران و حومه در سال 1401 روی رفع نواقص و تکمیل اقدامات باقی مانده خطوط 6 و 7 متروی تهران است.

درستی با بیان اینکه بهره برداری از خط 6 به دو بخش شمالی و جنوبی تقسیم می شود، گفت: بخش مرکزی خط 6 که به عنوان آمار مسافرگیری بهترین بخش این خط محسوب می شود، بنابر دلایلی هنوز مورد بهره برداری قرار نگرفته است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اعلام برنامه زمان بندی افتتاح ایستگاه های متروی پایتخت در سال 1401

اعلام برنامه زمان بندی افتتاح ایستگاه های متروی پایتخت در سال 1401