مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 24 فروردین 1401 ساعت 17:072022-04-13اقتصادي

کارخانه کیان تایر تعطیل شد/ 1200 کارگر بیکار شدند


کارخانه کیان تایر که در منطقه چهاردانگه استان تهران واقع شده، در دهه 70 به بخش خصوصی واگذار شد، اما همان زمان هم به نظر می آمد که خریدار به طمع اراضی ارزشمند این مجموعه -که در محدوده شهری واقع شده بود- آن را در اختیار گرفته باشد.

- کارخانه تایرسازی کیان تایر به دلیل خصوصی سازی نادرست دهه 70 تعطیل شد و همه کارگران آن بیکار شدند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایرنا؛ کارخانه لاستیک سازی کیان تایر که به نوعی بزرگترین تولیدکننده تایرهای معدنی و دامپتراک کشور محسوب می شد و تایرهای خودروهای نظامی و با اندازه های بزرگ و خاص نیز تولید می کرد، به دلیل بلاتکلیفی مالکیت کارخانه و مشکلات مالی و مواد اولیه، از چند روز پیش تعطیل و درب کارخانه روی کارگران بسته شده تا حدود یک هزار و 200 خانواده با معضل بیکاری مواجه شوند.

در این زمینه یک مقام آگاه گفت: کارخانه کیان تایر که در منطقه چهاردانگه استان تهران واقع شده، در دهه 70 به بخش خصوصی واگذار شد، اما همان زمان هم به نظر می آمد که خریدار به طمع اراضی ارزشمند این مجموعه -که در محدوده شهری واقع شده بود- آن را در اختیار گرفته باشد.

وی بیان داشت: این شرکت که تولیدکننده تایرهای مورد نیاز بخش معدن محسوب می شود، به تولید سایر تایرهای کشاورزی و سواری، تایر خودروهای نظامی و حتی تایرهای با اندازه های بزرگ و خاص مشهور بود، اما


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کارخانه کیان تایر تعطیل شد/ 1200 کارگر بیکار شدند

کارخانه کیان تایر تعطیل شد/ 1200 کارگر بیکار شدند