مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 24 فروردین 1401 ساعت 16:522022-04-13سياسي

فرمانده جدید لشکر 41 ثارالله معرفی شد


طی مراسمی با حضور فرمانده نیروی زمینی سپاه، سرهنگ پاسدار جواد محمدی سلیمانی به عنوان فرمانده جدید لشکر 41 ثارالله منصوب شد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از کرمان، سردار محمد پاکپور فرمانده نیروی زمینی سپاه امروز در آیین تودیع و معارفه فرمانده لشکر 41 ثارالله اظهار داشت: لشکر ثارالله یکی از معدود لشکرهایی از سپاه بود که وقتی بیش از دو یا سه یا چهار لشکر را برای یک عملیات آفندی در دوران دفاع مقدس انتخاب می کردند یکی از آنها بود.

وی بیان داشت: جدا از اینکه روحیه شهادت طلبی، ایثار و ازخودگذشتگی نیروهای لشکر 41 ثارالله زبان زد بود ولی ما همیشه در دوران دفاع مقدس به یک معادله رسیده بودیم اینکه هر لشکری که فرمانده اش مقتدر و عاقل، شجاع و مأموریت پذیر است آن لشکر همیشه لشکر خط شکن است.

سردار پاکپور افزود: در دوران دفاع مقدس لشکرهایی داشتیم که در یک مواقعی عمدتا خط های پدافندی را به آنها مأموریت می دادند ولی به یکباره یک فرمانده می آمد که در طول یک مدت این لشکر را یک لشکر خط شکن می کرد و وقتی سپاه می خواست ماموریت بدهد آن لشکر انتخاب می شد.

وی با اشاره به نقش شهید سلیمانی در قبول مسوولیت و حضور لشکر 41 ثارالله در عملیات ها عنوان کرد: حتماً نیروهای لشکر و تیمی که با سردار سلیمانی کار می کردند و نیروهایی که در گردان های مختلف بودند چنین شاخص


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

فرمانده جدید لشکر 41 ثارالله معرفی شد

فرمانده جدید لشکر 41 ثارالله معرفی شد