مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 24 فروردین 1401 ساعت 16:422022-04-13سياسي

مقیمی: آموزش حضوری هیچ جایگزینی ندارد


رییس دانشگاه تهران با بیان اینکه آموزش حضوری هیچ جایگزینی ندارد، گفت: از خانواده دانشجویان تقاضا می کنیم که با مسوولان دانشگاه تعامل داشته باشند و کمک کنند که دوران اجتماعی شدن دانشجویان با موفقیت سپری شود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه دانشگاه خبرگزاری فارس به نقل از روابط عمومی دانشگاه تهران، سید محمد مقیمی رییس دانشگاه تهران در نشست آنلاین حرف و گفت سلسله مباحث گفت وگو محور ویژه خانواده های دانشجویان خوابگاهی با رییس دانشگاه تهران، با اشاره ازسرگیری آموزش حضوری در همه مقاطع تحصیلی دانشگاه تهران،  گفت: هر چند در دوران شیوع کرونا، آموزش در دانشگاه تعطیل نشد و به دلیل زیرساخت های خوبی که دانشگاه تهران داشت، آموزش های مجازی با موفقیت برگزار شد اما همیشه گفته ایم که آموزش حضوری هیچ جایگزینی ندارد.

وی در عین اشاره به فرصت شکل گیری فضای تعاملی و فرهنگی در دانشگاه در نتیجه حضوری شدن آموزش، نقش خانواده در اجتماعی شدن فرزندان را نیز مهم برشمرد و افزود: دانشجویان و خانواده هایشان و همه ما از ذی نفعان دانشگاه تهران هستیم؛ همه ذی نفعان باید با یکدیگر همکاری داشته باشیم تا بتوانیم مسئولیت خود را به خوبی ایفا کنیم.

مقیمی در ادامه با اشاره به اینکه همه سیاست های دوره جدید مدیریت دانشگاه تهران حول راهبرد جهاد علمی برای تحقق دانشگاه کارآفری


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مقیمی: آموزش حضوری هیچ جایگزینی ندارد

مقیمی: آموزش حضوری هیچ جایگزینی ندارد