مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 24 فروردین 1401 ساعت 16:122022-04-13اقتصادي

آب بهای مشترکان پرمصرف، به صورت پلکانی محاسبه می شود


مدیر عامل شرکت آب و فاضلاب  کاشان گفت: نزدیک به 10 درصد از مشترکان این شرکت با رعایت الگوی مصرف بهینه آب  موسوم به طرح امید، مشمول تخفیف 100 درصدی پرداخت بهای آب مصرفی بودند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا محمد رضا اسدی، امروز ( چهارشنبه، 24 فروردین) در نشست با خبرنگاران، اظهار کرد: آب بهای مشترکان خانگی پرمصرف که الگوی 14 مترمکعب در ماه را رعایت نکنند، بر اساس مصوبه هیئت وزیران، در سال جاری به صورت پلکانی محاسبه خواهد شد.

وی تصریح کرد: تغییر تعرفه آب و کارمزد دفع فاضلاب از ابتدای سال جاری با هدف مدیریت مصرف بهینه و تشویق شهروندان به رعایت الگوی مصرف آب طراحی و ابلاغ شده است.

وی افزود: آب بهای مشترکان خانگی درصورت رعایت الگوی مصرف، نسبت به سال گذشته هیچ تغییری نداشته و مشمول نرخ یارانه ای آب خواهند بود و اضافه پرداخت مشترکان پرمصرف، بخشی از یارانه پرداختی به مشترکان کم مصرف و خوش مصرف را جبران می کند.

وی تصریح کرد: حدود 60 درصد از مشترکان خانگی در شهرها و روستاهای تحت پوشش شرکت آب و فاضلاب کاشان، الگوی مصرف را رعایت کرده و مشمول افزایش تعرفه نخواهند شد و پیش بینی می کنیم مشترکان پرمصرف نیز با اعمال تعرفه ها، به سمت رعایت الگوی مصرف و مدیریت بهینه آب حرکت کنند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

آب بهای مشترکان پرمصرف، به صورت پلکانی محاسبه می شود

آب بهای مشترکان پرمصرف، به صورت پلکانی محاسبه می شود