مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 24 فروردین 1401 ساعت 16:072022-04-13اقتصادي

اجرای طرح اختصاص بنزین به افراد به جای خودروها در کیش موفق بود


دبیر شورای عالی مناطق آزاد تجاری صنعتی و ویژه اقتصادی گفت: اجرای آزمایشی طرح سهمیه بندی بنزین بر اساس کد ملی در جزیره کیش بدون هیچ مشکلی اجرایی شد و نتایج در اختیار دولت قرار گرفت.

- ، سعید محمد در آیین امضای تفاهم نامه برنامه جامع پیشگیری از قاچاق کالا و ارز با حضور رییس ستاد مبارزه با قاچاق کالا و ارز اظهار داشت: مناطق آزاد وظیفه تولید، سرمایه گذاری و صادرات را برعهده دارد و باید از این مسیر تبیین شده، خدشه ای وارد نشود، به ویژه نباید به صورت احساسی با مسائل مربوط به این حوزه برخورد شود.

وی افزود: تصمیمات غیرکارشناسی خلل در روند کاری مناطق آزاد و ویژه اقتصادی ایجاد می کند، به طوری که شاهد هستیم که مشوق های مورد نیازی که در قانون چگونگی اداره مناطق آزاد پیش بینی شده بود، حذف یا ناقص شدند و به همین دلیل سرمایه گذاران دیگر رغبتی برای حضور در این مناطق نشان نمی دهند.

مشاور رییس جمهور با بیان اینکه قوانین مترقی در این زمینه وجود دارد، خاطرنشان کرد: با رعایت تمام ملاحظات برای تولید، سرمایه گذاری و صادرات در نظر گرفته می شود، باید از قاچاق کالا و ارز نیز جلوگیری شود تا از این بخش مشکلی به اقتصاد کشور تحمیل نشود.

وی تاکید کرد: تفاهم نامه امروز با کنترل های ویژه می تواند گلوگاه ها را شناسایی و آنها را حذف کند و این همکاری با ستاد


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اجرای طرح اختصاص بنزین به افراد به جای خودروها در کیش موفق بود

اجرای طرح اختصاص بنزین به افراد به جای خودروها در کیش موفق بود