مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 24 فروردین 1401 ساعت 16:072022-04-13سياسي

فرمانده نیروی زمینی ارتش:ایجاد نشاط در جامعه، از اهداف جهاد تبیین است


امیر سرتیپ حیدری با بیان این که دشمن در محاسبات خود دچار اشتباه شده است، گفت:امروزه دشمن فرهنگ، اقتصاد و توان دفاعی ما را نشانه گرفته و برای مقابله با آن، - امیر سرتیپ حیدری با بیان این که دشمن در محاسبات خود دچار اشتباه شده است، گفت:امروزه دشمن فرهنگ، اقتصاد و توان دفاعی ما را نشانه گرفته و برای مقابله با آن، "فریضه فوری و قطعی جهاد تبیین" نیاز است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، به نقل از روابط عمومی ارتش، امیر سرتیپ کیومرث حیدری، فرمانده نیروی زمینی ارتش در دومین جلسه قرارگاه تبیین که با حضور فرماندهان و مسئولین یگان های عمده نزاجا در مرکز آموزش پشتیبانی شهید امانی نیروی زمینی ارتش برگزار شد، با بیان این که هر شخص باید در حد توان خود، در جهت تبلیغ جهاد تبیین بکوشد، گفت: امروزه بیش از 140 رسانه علیه نظام جمهوری اسلامی ایران فعالیت می کنند که نشان از قدرت و اقتدار بالای نظام مقدس ایران اسلامی دارد.

وی با بیان این که دشمن در محاسبات خود دچار اشتباه شده است، گفت: امروزه دشمن فرهنگ، اقتصاد و توان دفاعی ما را نشانه گرفته و برای مقابله با آن، فریضه فوری و قطعی جهاد تبیین نیاز است.

فرمانده نیروی زمینی ارتش با بیان اهمیت والای جایگاه جهاد تبیین در تثبیت جایگاه ولایت فقیه در جامعه، اظهار کرد: ولایت فقیه، عامل استمرار حرکت فعالانه و پویا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

فرمانده نیروی زمینی ارتش:ایجاد نشاط در جامعه، از اهداف جهاد تبیین است

فرمانده نیروی زمینی ارتش:ایجاد نشاط در جامعه، از اهداف جهاد تبیین است