مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 24 فروردین 1401 ساعت 15:572022-04-13اقتصادي

رییس جمهور: پشت پرده گرانی های اخیر بررسی و دلایل آن شناسایی شود


رییس جمهور حتی یک ساعت تعلل در اجرای این دستور را غیرقابل پذیرش خواند و از دستگاه های اجرایی خواست روند جلوگیری از واردات کالاهای غیرضروری و دارای مشابه داخلی را پیگیری کنند.

- رییس جمهور حتی یک ساعت تعلل در اجرای این دستور را غیرقابل پذیرش خواند و از دستگاه های اجرایی خواست روند جلوگیری از واردات کالاهای غیرضروری و دارای مشابه داخلی را پیگیری کنند.

رییس جمهور با ابراز نارضایتی از گرانی کالاهای اساسی، به دستگاه های نظارتی دستور داد پشت پرده گرانی های اخیر را بررسی و دلایل آن را شناسایی کنند و به وزرای اقتصادی دولت تاکید کرد اقدامات لازم برای تنظیم بازار و کنترل قیمت ها را در دستور کار قرار دهند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، آیت الله سید ابراهیم رییسی روز چهارشنبه در جلسه هیات دولت، بر ضرورت تقویت نظارت ها به منظور جلوگیری از نوسان قیمت کالاها در بازار تاکید کرد و گفت: نباید اجازه داد برخی افراد با گرانفروشی و سوداگری به مردم اجحاف و آنها را ناامید کنند.

رییس جمهور گرانی بی قاعده را غیرقابل توجیه خواند و تاکید کرد: تغییر هرگونه قیمت کالا، نیازمند بررسی همه جوانب و اطلاع رسانی مناسب به مردم است و اینکه یک شرکت یا کارخانه بخش خصوصی بخواهد به صورت ناگهانی قیمت کالای خود را افزایش دهد، غیرقابل پذیرش است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

رییس جمهور: پشت پرده گرانی های اخیر بررسی و دلایل آن شناسایی شود

رییس جمهور: پشت پرده گرانی های اخیر بررسی و دلایل آن شناسایی شود