مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 24 فروردین 1401 ساعت 15:522022-04-13ورزشي

مغفول ماندن ترویج زندگی پهلوانی در بین ورزشکاران و جوانان


عضو شورای اندیشه ورز ورزش و جوانان خراسان جنوبی از مغفول ماندن موضوع ترویج زندگی پهلوانی به عنوان یکی از اولویت ها در بین ورزشکاران و جوانان خبر داد.

- ، حجت الاسلام وحید خرمشاد ظهر امروز در دیدار سرپرست اداره کل ورزش و جوانان استان با نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی اظهار کرد: با وجود همه کارهای انجام شده توسط کارگروه تربیت بدنی و بسیج ورزشکاران ترویج زندگی پهلوانی و سبک زندگی اخلاقی به عنوان یکی از اولویت ها مغفول مانده است.

به گفته وی در اداراتی که به طور مستقیم با جوانان ارتباطی ندارند، روحانی وجود دارد اما در اداره کل ورزش و جوانان که به طور مستقیم با جوانان و نوجوانان در ارتباط اند، روحانی وجود ندارد.

وی اضافه کرد: با توجه به جهاد تبیین و نیاز به موج آفرینی برای سبک زندگی اسلامی باید فردی با آشنایی کامل به این موضوع در ورزش و جوانان وجود داشته باشد.

حجت الاسلام خرمشاد گفت: از فرصت محدودی که برای خدمت به مردم فراهم شده است باید به خوبی استفاده شود زیرا این فرصت بسیار محدود است سید حسین اصغری دیگر عضو شورای اندیشه ورز ورزش و جوانان خراسان جنوبی هم تاکید کرد: در انجام همه اقدامات مورد نظر در حوزه ورزش و جوانان نیازمند رهنمودهای نماینده ولی فقیه در استان هستیم.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مغفول ماندن ترویج زندگی پهلوانی در بین ورزشکاران و جوانان

مغفول ماندن ترویج زندگی پهلوانی در بین ورزشکاران و جوانان