مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 24 فروردین 1401 ساعت 15:122022-04-13پزشكي

یک مرکز غیر مجاز درمانی در شهر ارومیه پلمب شد


به گزارش  خبرگزاری فارس از ارومیه به نقل از روابط عمومی حوزه درمان دانشگاه علوم پزشکی استان آذربایجان غربی، ناصر مسعودی معاون امور درمان دانشگاه علوم پزشکی استان آذربایجان غربی از پلمب شدن یک مرکز غیر مجاز درمانی در ارومیه خبر داد و اظهار کرد: این مرکز توسط افراد فاقد صلاحیت راه اندازی شده و اقدامات متعدد غیرقانونی و نامتعارف در حیطه پزشکی، زیبایی، لیزرتراپی، تزریق ژل،  بوتاکس و .

با استفاده از تجهیزات پزشکی فاقد مجوز به مراجعین ارائه می شد که چنین مراکزی مصداق راه اندازی موسسات غیرمجاز درمانی است که توسط افراد سودجو دایر و می تواند سلامت همشهریان را به مخاطره بیندازد.

وی ضمن درخواست از شهروندان برای عدم مراجعه به چنین مراکز غیر مجازی، آمادگی این حوزه برای پاسخگویی و اقدامات قانونی در این زمینه را اعلام کرد و گفت: همشهریان می توانند با مشاهده هرگونه تخلف درمانی در سطح شهر، سریعاً موضوع را به واحد رسیدگی به شکایات معاونت امور درمان به شماره تلفن (32245454) اطلاع دهند یا به طور حضوری موضوع را به اداره نظارت بر درمان واقع در تقاطع خیابان جهاد و راهنمایی گزارش کنند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازفارس، این سومین مرکز غیرمجازی که در طی فروردین ماه سال 1401 توسط این حوزه شناسایی و پلمب شده است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

یک مرکز غیر مجاز درمانی در شهر ارومیه پلمب شد

یک مرکز غیر مجاز درمانی در شهر ارومیه پلمب شد