مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 24 فروردین 1401 ساعت 14:572022-04-13دانش

چند نکته برای داوطلبان آزمون دکتری


کارنامه و دفترچه راهنمای انتخاب رشته آزمون دکتری بر روی سایت سازمان سنجش قرار گرفته و مهلت انتخاب رشته نیز از فردا آغاز می شود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار گروه دانشگاه خبرگزاری فارس، کارنامه نتایج اولیه آزمون ورودی دوره دکتری Ph.

D (نیمه متمرکز) سال 1401 و همچنین دفترچه انتخاب رشته اینترنتی نیز بر روی سایت سازمان سنجش آموزش کشور قرار گرفته است و مهلت انتخاب رشته داوطلبان مجاز از فردا پنج شنبه 25 فروردین ماه آغاز می شود و تا یکشنبه 28 فروردین ماه ادامه دارد.

داوطلبان باید دفترچه راهنمای انتخاب رشته را به خوبی مطالعه کرده و حداکثر 50 کدرشته محل (درصورت وجود) با توجه به رشته امتحانی که در آن آزمون داده اند، انتخاب کنند.

* نکاتی که داوطلبان مجاز باید بدانند داوطلبان برای دریافت کارنامه و انتخاب رشته باید نکاتی را بدانند: * معدل متقاضیان تاثیری در مراحل گزینش ندارد و صرفاًبر اساس شیوه نامه اعلامی در قسمت سوابق آموزشی فرد و توسط دانشگاه های محل مصاحبه بررسی می شود بنابراین متقاضیان پس از بررسی کارنامه نتایج اولیه در صورتی که معدل شان واقعی نبود باید در زمان انتخاب رشته آن را در سایت سازمان سنجش اعلام کنند.

* متقاضیان دارنده مدرک تحصیلی گروه پزشکی شرکت کننده در این آزمون قبل از اقدام به تکمیل فرم انتخاب رشته اینترنتی باید توجه کنند ا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

چند نکته برای داوطلبان آزمون دکتری

چند نکته برای داوطلبان آزمون دکتری