مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 24 فروردین 1401 ساعت 14:522022-04-13سياسي

ارتش ولایتمدار در اوج اقتدار/ برگزاری رژه خودرویی در خراسان جنوبی


فرمانده ارشد آجا در خراسان جنوبی گفت: امروز ارتش انقلابی و مکتبی و ولایتمدار ایران اسلامی در اوج اقتدار است و اجازه تجاوز احدی به مرزهای استان و ایران را نمی دهد.

- ، سرتیپ دوم ستاد جلیل شاطری ظهر چهارشنبه در نشست خبری به مناسبت 29 فروردین روز نیروی زمینی ارتش جمهوری اسلامی اظهار کرد: ارتش انقلابی، مکتبی و ولایتمدار ایران اسلامی امروز در اوج اقتدار است و اجازه تجاوز دشمن به کشور را نمی دهد.

وی با تاکید بر این نکته که هر کسی که بخواهد از مرزهای ایران اسلامی به قصد تجاوز اقدامی را انجام دهد با تمام توان با او مقابله خواهیم کرد، اضافه کرد: آنها چاره ای جز اسارت یا کشته شدن نخواهند داشت زیرا با صدور فرمان آتش به اختیار همه نیروهای مستقر در مرز با همه توان از میهن اسلامی خود حفاظت و حراست خواهیم کرد.

وی با اشاره به اینکه 29 فروردین سالروز حماسه آفرینی نیروی زمینی ارتش جمهوری اسلامی ایران است، گفت: 29 فروردین روز اقتدار، شهادت و شهامت و صبر و بردباری است و با نگاهی به سال های قبل از انقلاب در می یابیم که ارتش از کلاه تا تاکتیک و تکنیک وابسته به کشورهای بیگانه به خصوص آمریکا بود.

فرمانده ارشد آجا در خراسان جنوبی با بیان اینکه در این دوران بیش از 60 هزار مستشار آمریکایی در ارتش بودند، تاکید کرد: با پیروزی انقلاب و بیعت همافران نیروی ه


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ارتش ولایتمدار در اوج اقتدار/ برگزاری رژه خودرویی در خراسان جنوبی

ارتش ولایتمدار در اوج اقتدار/ برگزاری رژه خودرویی در خراسان جنوبی