مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 24 فروردین 1401 ساعت 14:422022-04-13سياسي

دومین دوره نمایشگاه «مسجد جامعه پرداز» برگزار می شود


دومین دوره نمایشگاه «مسجد جامعه پرداز» همزمان با نمایشگاه بین المللی قرآن کریم ازتاریخ 27 فروردین لغایت 9 اردیبهشت در شبستان مصلی امام خمینی (ره) تهران برگزار می گردد.

- ، حجت الاسلام سید ناصر میرمحمدیان با اشاره به برگزاری دومین دوره نمایشگاه مسجد جامعه پرداز اظهار داشت: این نمایشگاه همزمان با نمایشگاه بین المللی قرآن کریم ازتاریخ 27 فروردین لغایت 9 اردیبهشت در شبستان مصلی امام خمینی (ره) تهران برگزار می گردد.

مدیرعامل بنیاد هدایت گفت: نخستین دوره نمایشگاه مسجد جامعه پرداز بهمن ماه 1400 در مشهد مقدس برگزار شده بود که در آن ضمن مرور فناوری های حکمرانی مردمی از ابتدای انقلاب تا کنون، فناوری امامت میانی نیز ارائه گردید.

میرمحمدیان بررسی سیر توسعه و تکامل این الگو از غدیر تا گام دوم انقلاب اسلامی، فناوری نرم امامت میانی به عنوان الگوی جامعه پردازی ولایی با محوریت مساجد را محور محتوایی دومین نمایشگاه مسجد جامعه پرداز دانست و ابراز داشت: اکنون در گام دوم انقلاب و در موقعیتی که تحول پر شتاب الگوی حکمرانی در دنیا به حکمرانی مجازی را شاهد هستیم، بایستی امامت عامه را از سطح کلان به سطوح میانی توسعه دهیم و جامعه و دولت اسلامی را مبتنی بر همان الگو بسازیم.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

دومین دوره نمایشگاه «مسجد جامعه پرداز» برگزار می شود

دومین دوره نمایشگاه «مسجد جامعه پرداز» برگزار می شود