مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 24 فروردین 1401 ساعت 14:422022-04-13سياسي

کاهش ورودی زندان ها آسیب های اجتماعی را تقلیل می دهد


رییس کل دادگستری استان اردبیل گفت: هر قدر در کاهش ورودی زندان ها همت کنیم به همان میزان شاهد کاهش آسیب های اجتماعی در جامعه خواهیم بود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، حجت الاسلام حسین کثیرلو ظهر چهارشنبه در نشست هماهنگی برگزاری جشن گلریزان ویژه ماه رمضان اظهار کرد: در حال حاضر تعدادی از افراد به دلیل مشکلات مالی و اقتصادی در زندان به سر می برند که این موضوع آسیب های اجتماعی بسیاری را تشدید می کند و باید همگان برای آزادی این زندانیان تمام تلاش خود را به کار گیرند.

وی با اشاره به پیشگامی خیرین اردبیلی در کارهای خیرخواهانه تصریح کرد: مشارکت در آزادی زندانیان جرایم غیرعمد از ثواب بسیاری برخوردار است و چنان که در زمینه هزینه افطاری، احسان در ماه محرم و ازدواج پیشگام شده اند، هزینه های ختم اموات خود را به امر خداپسندانه آزادی زندانیان جرایم غیرعمد و مالی اختصاص داده اند.

رییس کل دادگستری استان اردبیل گفت: بر این اساس چشم انتظار کمک های مردم هستیم، چرا که این خیرین و نیکوکاران یاوران رهایی بخش هستند که با حضور خود در این آیین ها سعی می کنند زمینه آزادی زندانیان جرایم غیرعمد را فراهم کنند.

حجت الاسلام کثیرلو از خیرین این استان خواست تا با مشارکت در جشن گلریزان، زمینه آزادسازی زندانیان جرایم غیرعمد را فراهم کنند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کاهش ورودی زندان ها آسیب های اجتماعی را تقلیل می دهد

کاهش ورودی زندان ها آسیب های اجتماعی را تقلیل می دهد