مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 24 فروردین 1401 ساعت 14:372022-04-13ورزشي

گلایه سرپرست پیکان از سازمان لیگ: بر اساس چه قانونی میزبانی را عوض کردید؟


سرپرست تیم فوتسال بانوان پیکان در آستانه دیدار برگشت فینال از اقدامات سازمان لیگ گلایه کرد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس، شیرین احمدی در مورد دیدار فینال لیگ برتر فوتسال بانوان اظهار داشت: تیم ما شرایط خیلی خوبی از نظر فنی برای رسیدن به دیدار برگشت فینال دارد.

تمرینات خوبی را زیر نظر خانم اردلان پشت سر گذاشته ایم و تلاش می کنیم تا به بهترین شکل ممکن در مسابقه برگشت حاضر شویم و انشاالله بتوانیم جام قهرمانی را بالای سر ببریم.

ما از نظر فنی هیچ مشکلی نداریم اما مساله ای که ذهن مان را درگیر کرده برخی تبعیض هایی است که سازمان لیگ فوتسال میان دو فینالیست قائل می شود.

سرپرست تیم فوتسال بانوان پیکان افزود: تیم ما در دور گروهی مسابقات با اقتدار کامل ظاهر شد و توانست در گروهی که همین تیم نصر فردیس در آن حضور داشت، به عنوان صدرنشین به دور بعدی صعود کند.

ما در دور گروهی بالاتر از نصر فردیس بودیم و اگر قرار بود شانسی درباره میزبانی بازی فینال به تیمی بدهند، این شانس باید به تیم پیکان داده می شد.

 وی تصریح کرد: متاسفانه مسئولان در سازمان لیگ فوتسال با اعلام اینکه نصرفردیس گل های زده بیشتری در بازی های گذشته نسبت به پیکان داشته، میزبانی بازی برگشت فینال که آخرین بازی فصل است را به تیم نصرفردیس اعطا کردند که نمی دانم چرا و بر اساس چه قانونی


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

گلایه سرپرست پیکان از سازمان لیگ: بر اساس چه قانونی میزبانی را عوض کردید؟

گلایه سرپرست پیکان از سازمان لیگ: بر اساس چه قانونی میزبانی را عوض کردید؟