مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 24 فروردین 1401 ساعت 14:272022-04-13اقتصادي

رییسی: پشت پرده گرانی ها شناسایی شود


وی این نکته را هم متذکر شد که هر کاری که باعث ایجاد یأس و ناامیدی در جامعه شود، نباید صورت گیرد و این مسأله باید بیش از همه مورد توجه همکاران دولت باشد.

- رییس جمهور با ابراز نارضایتی از افزایش قیمت کالاهای اساسی در روزهای اخیر، به دستگاه های نظارتی دستور داد تا پشت پرده این گرانی ها را بررسی و عوامل آن را شناسایی کنند و به وزرای اقتصادی دولت تأکید کرد اقدامات لازم برای تنظیم بازار و کنترل قیمت ها را در دستور کار قرار دهند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایرنا، آیت الله سیدابراهیم رییسی روز چهارشنبه در نشست هیأت دولت، بر ضرورت تقویت نظارت ها به منظور جلوگیری از نوسان قیمت کالاها در بازار تأکید کرد و گفت: نباید اجازه داد برخی افراد با گرانفروشی و سوداگری به مردم اجحاف و آنها را ناامید کنند.

رییس جمهور گرانی بی قاعده را غیرقابل توجیه دانست و تصریح کرد: تغییر هرگونه قیمت کالا، نیازمند بررسی همه جوانب و اطلاع رسانی مناسب به مردم است و اینکه یک شرکت یا کارخانه بخش خصوصی بخواهد به صورت ناگهانی قیمت کالای خود را افزایش دهد، غیرقابل پذیرش است.

مسئولان از کاری که باعث ناامیدی مردم می شود بپرهیزند آیت الله رییسی در بخش دیگری از سخنانش با اشاره به بیانات روز گذشته مقام معظم رهبری در دیدار کارگزاران نظام، دولت را ملزم به اجرای فرامین ایشان دانست و تأکی


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

رییسی: پشت پرده گرانی ها شناسایی شود

رییسی: پشت پرده گرانی ها شناسایی شود