مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 24 فروردین 1401 ساعت 14:172022-04-13اجتماعي

بارش باران بهاری در اصفهان


کارشناس اداره کل هواشناسی استان اصفهان بارش های خفیف امروز مناطق مرکزی و غرب و جنوب استان را فرا می گیرد.

- اصفهان- کارشناس اداره کل هواشناسی استان اصفهان گفت: بارش های خفیف امروز مناطق مرکزی و غرب و جنوب استان را فرا می گیرد.

آسیه آقایی در گفت وگو با خبرنگار مهر اظهار داشت: بارش های خفیف بهاره توأم با رعد و برق امروز در مرکز استان، غرب، شمال و جنوب استان از جمله در کاشان و آران و بیدگل و سمیرم پیش بینی می شود.

وی ادامه داد: رگبارهای پراکنده را نیز از روز جمعه 26 فروردین در بسیاری از مناطق استان به ویژه غرب و جنوب غرب استان انتظار داریم و تا روز یکشنبه مرکز، شمال و شرق استان را در بر می گیرد.

کارشناس اداره کل هواشناسی استان اصفهان افزود: بارش رگباری و رعد و برق، ریزش تگرگ در مناطق مستعد و وزش باد شدید و احتمال جاری شدن روان آب در مسیل های فصلی در این مدت وجود دارد.

آقایی با بیان اینکه بیشینه دمای هوا در 24 ساعت آینده بین 2 تا سه درجه سانتیگراد افزایش می یابد، گفت: دمای هوای کلانشهر اصفهان در گرم ترین ساعات امروز به 31 درجه سانتیگراد بالای صفر و کمینه آن بامداد فردا به 15 درجه سانتیگراد بالای صفر می رسد.

وی اضافه کرد: مهاباد با دمای 36 درجه سانتیگراد بالای صفر و بویین و میاندشت با دمای چهار درجه سانتیگراد بالای صفر به ترتیب گرم ترین و


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بارش باران بهاری در اصفهان

بارش باران بهاری در اصفهان