مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 24 فروردین 1401 ساعت 14:172022-04-13سياسي

مقابله با کارچاق کن ها اولویت دستگاه قضایی در شاهرود است


رییس دادگستری شاهرود با اشاره به اقداماتی در راستای سالم سازی فضای ادارات شهرستان، گفت: مقابله با کارچاق کن ها اولویت دستگاه قضایی در شاهرود است.

- ، احمد مطهری نسب ظهر چهارشنبه در دیدار با سرپرست اداره ثبت اسناد و املاک شاهرود و مسئولان این اداره به میزبانی سالن جلسات اداره دادگستری شهرستان شاهرود با بیان اینکه مقابله با سودجویان در دستور کار قرار دارد، تاکید کرد: نباید به فرصت طلبان و سودجویان فرصت داد تا در اراضی وقفی تصرفات غاصبانه داشته باشند.

وی از عزم جدی برای مقابله با فساد به خصوص در حوزه اداری شهرستان شاهرود خبر داد و افزود: دستگاه قضایی به طور جدی با متصرفان به موقوفات برخورد قانونی می کند.

رییس دادگستری شاهرود خواستار حساسیت بیش از پیش در اسناد موقوفات شد و بیان کرد: سالم سازی فضای اداری یکی از اولویت های مهم در حوزه قضایی شهرستان شاهرود محسوب می شود که در سال جاری نیز به صورت جدی پیگیری می شود.

مطهری نسب با اشاره به اینکه مقابله با کارچاق کن ها اولویت دستگاه قضایی در شاهرود است، بیان کرد: در چند ماه اخیر اقدامات خوبی در این خصوص انجام و در مواردی حتی منجر به محکومیت قضایی و انضباطی نیز شده است لذا دستگاه قضایی شهرستان در آینده نیز برنامه ریزی برای رصد و برخورد با این افراد را در دستور کار خواهد داشت.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مقابله با کارچاق کن ها اولویت دستگاه قضایی در شاهرود است

مقابله با کارچاق کن ها اولویت دستگاه قضایی در شاهرود است